Alla inlägg den 29 januari 2009

Av marcy - 29 januari 2009 15:39

Med stormsteg nalkas helgen! Vad spännande. Veckan har gått jättefort och torsdag känns mer som två dagar bort, än som idag. Idag har jag en outhärdlig smärta i ljumskarna. Det är därför att jag fått för mig att det här med träning på något vis ska gynna mig. Man tränar förstås för att se bra ut naken. Någon annan anledning till frivillig fysisk smärta kan jag inte komma på. Träningsvärk är i varje fall lika avskytt som välkommet. Det gör ont men samtidigt vet man att man fått något gjort på gymmet.

Igår kväll drog vi igenom flertalet avsnitt av Gossip Girl och jag har nu kommit till det stadiet då jag stirrar så hårt på serien att jag förblir okontaktbar tills det att eftertexterna börjar rulla. Man har då 2,3 sekunder på sig att försöka få min uppmärksamhet, innan jag hunnit sätta igång nästa avsnitt och försvinner in i dimman igen.

Idag är det en relativt stillsam dag på jobbet. Mia kommer kl 4 och vi tänkte sätta oss i fikarummet och äta lite sushi. Direkt efter jobbet jäktar vi iväg till EGO och armarna ska trimmas! Efter det ska jag till B-hallen och se Thess lag spela mot Kramfors. Vinner de inte idag, ja då jävlar så vinner…Ehm, Kramfors?

Häromdagen gick jag förövrigt igenom mina två beroenden, och vad de kostar mig årligen. Jag har ett svårt begär och är ständigt beroende av Extratuggummin av typen Eucalyptus samt läppbehandlingsstiftet Lypsyl. Jag har i alla fall lärt mig av TV-reklamen att Extratuggummin är väldigt bra. De stoppar alla hemska syreangrepp som sker på mina tänder. Om jag inte tror på det, så ska jag tydligen ”fråga min tandläkare”. Varför jag använder Lypsyl däremot, har jag ingen aning om. Men medan barnen svälter på Island, så sitter alltså jag och spenderar tusenlappar årligen för att alltid kunna stoppa syreangrepp i munhålan samt alltid ha välbalsamerade läppar. Moralpanik.

Trevligt avslut på veckan mina vänner!

//Marc


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards